W jakim kierunku powinna rozwijać się elektroniczna gospodarka? Jakie oczekiwania wobec e-administracji ma biznes w Polsce? – to najważniejsze pytania, na jakie odpowie konferencja „e-Administracja dla Biznesu”, która 6 i 7 listopada odbędzie się w Poznaniu.
Konferencja adresowana jest do przedstawicieli administracji rządowej i samorządowej zajmujących się informatyzacją państwa, przedstawicieli biznesu działającego na styku z administracją oraz instytucji otoczenia biznesu. Organizatorami są Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji, Ministerstwo Gospodarki oraz Instytut Logistyki i Magazynowania.
Ważnym punktem konferencji będzie prezentacja dobrych praktyk, rozwiązań i wdrożeń z zagranicznych rynków. Kluczem dla dalszego rozwoju e-usług publicznych powinna być współpraca między administracją a biznesem i tworzenie usług, które są poparte analizą potrzeb przedsiębiorców.
Więcej informacji o konferencji: www.konferencja-eab.pl.