W kwietniu i maju br. Biuro Pełnomocnika Rządu do Spraw Osób Niepełnosprawnych przeprowadzi cykl szkoleń pn. Zarządzanie niepełnosprawnością w miejscu pracy.
Przedmiotem szkoleń będzie omówienie tematyki związanej z zatrudnianiem osób niepełnosprawnych w administracji publicznej w świetle obowiązujących przepisów prawa. Szkolenie poprowadzą pracownicy Biura Pełnomocnika Rządu do Spraw Osób Niepełnosprawnych w Ministerstwie Pracy i Polityki Społecznej.
Szkolenia adresowane są do przedstawicieli różnych jednostek organizacyjnych samorządu powiatowego, odpowiedzialnych za politykę kadrową i zatrudnienie w tych jednostkach. Organizatorzy zapraszają przede wszystkim osoby bezpośrednio zaangażowane w proces rekrutacji, zatrudniania i zarządzania niepełnosprawnymi pracownikami, jak też pracowników realizujących obowiązki wynikające z ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
Szkolenia objęte są limitem miejsc. Zgłoszenia przyjmowane są wyłącznie od osób wydelegowanych do udziału w szkoleniu przez jednostkę samorządu powiatowego dysponującą limitem.
Program szkolenia dostępny jest TUTAJ, formularz zgłoszenia TUTAJ, natomiast dodatkowe informacje TUTAJ.
Źródło: MPiPS