Przede wszystkim jakość – poprawa jakości usług świadczonych przez JST dzięki modernizacji procesów zarządzania i podniesieniu kwalifikacji pracowników
Cel projektu:
Poprawa jakości świadczonych usług dzięki modernizacji procesów zarządzania i podniesienia kwalifikacji pracowników.
Działania ZPP w ramach projektu:
- Rekrutacja JST.
- Benchmarking dobrych praktyk w zakresie obsługi klienta w JST, opracowanie koncepcji benchmarkingu.
- Wdrożenie metod badania satysfakcji klientów wewnętrznych i zewnętrznych.
- Wdrożenie i doskonalenie metody samooceny CAF w JST.
- Działania na rzecz poprawy jakości stanowienia prawa.
- Elektroniczny urząd - aktualny BIP i nowe usługi na platformie epPUAP.
Koszty projektu:
4 484 800 złotych
Odnośniki:
Czas trwania projektu:
01.01.2012 to 31.12.2013
Realizatorzy projektu:
- Związek Powiatów Polskich (lider)
- MADE.pl Małopolska Agencja Doradczo Edukacyjna sp. z o.o.
Uczestnicy projektu:
10 JST z 3 województw (świętokrzyskie, podkarpackie, lubelskie), które nie realizowały dotychczas przedsięwzięć finansowanych z PO KL 5.2.1.
- Powiat Włoszczowski
- Powiat Kazimierski
- Powiat Łańcucki
- Gmina Mielec
- Gmina Wodzisław
- Gmina Parczew
- Gmina Nowa Słupia
- Gmina Przemyśl
- Gmina Radomyśl Nad Sanem
- Miasto Łańcut
Źródło finansowania projektu:
Europejski Fundusz Społeczny, Priorytet V. Dobre rządzenie Działanie 5.2. Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.