Strona, archiwalna

Strona, którą przeglądasz jest stroną archiwalną, działającą do czerwca 2017r.

Aktualna strona znajduje się pod adresem: http://zpp.pl/

Zamknij

Portal Jednostek Samorządu Terytorialnego

Związek Powiatów Polskich

Odpowiedzi na pytania do treści SIWZ – „Druk 11 Biuletynów PPP”

30.05.2017

Pytanie 1: Załącznik nr 1 do SIWZ zawiera zapis:
I.    „Na przedmiot zamówienia składają się następujące czynności:
1) przygotowanie każdej z publikacji zgodnie z dostarczonym layoutem, z uwzględnieniem jednoszpaltowego układu strony, w tym:
- skład komputerowy i łamanie tekstu, przy uwzględnieniu założenia, że 8-12 stron znajdujących się na końcu publikacji, będzie przygotowane z perforacją umożliwiającą oddzielenie ich z całości poszczególnych publikacji, z odpowiednio dobraną szerokością lewego marginesu, umożliwiającą czytelnikowi samodzielne zamieszczenie oddzielonych stron w segregatorze;
- korekta językowa, stylistyczna i redakcyjna;
- przygotowanie dostarczonych przez Zamawiającego zdjęć oraz grafik do publikacji;
- fotoedycje i retusze zdjęć.
2) Druk publikacji z wykorzystaniem własnych materiałów Wykonawcy.
3) Dostawa wydrukowanych publikacji na jeden adres wskazany przez Zamawiającego.
4) Przygotowanie wersji elektronicznej publikacji w formacie PDF i dostarczenie do Zamawiającego na wskazany przez Zamawiającego adres e-mail.
W odniesieniu do Nr 1 Biuletynu Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania czynności, o których mowa w pkt 2 i 3.
II.    Wymagania w odniesieniu do każdego z numerów Biuletynu PPP:
Każdy numer zostanie wydany w nakładzie 1500 egzemplarzy.
Objętość każdego z numerów to 100 stron +/-10.
Format publikacji - A4
Papier okładki – 250 gramów, kreda mat, pokryty folią błyszczącą od zewnętrznej strony
Papier wnętrza – 100 gramów, kreda mat
Kolorystyka okładki i wnętrza – pełen kolor
Oprawa publikacji – klejona po dłuższym boku.”
Pytanie:
Jeśli w zakresie wykonania prac Nr 1 Biuletynu określone są czynności, o których mowa w pkt I. 2 i 3, a dla pozostałych numerów nie ma takiego zastrzeżenia, tzn. że prace będą kompleksowe i będą obejmowały cały zakres wymieniony w pkt. I 1-4?

Odpowiedź na pytanie 1: W odniesieniu do Biuletynu numer 1 Zamawiający dostarczy Wykonawca gotowy materiał do wydruku (tj. będzie to gotowy materiał - czynności określone w pkt 1 Zamawiający wykona we własnym zakresie, Zamawiający będzie również dysponował publikacją nr 1 w wersji PDF). W odniesieniu do pozostałych numerów Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania wszelkich czynności określonych w Specyfikacji związanych  z przygotowaniem materiału do druku, druku, dostawy oraz przygotowaniem wersji PDF.
 

Pytanie 2: Jaki stosunek prawny łączący  Wykonawcę z grafikiem i korektorem jest wymagany przez Zamawiającego?

Odpowiedź na pytanie 2: Zamawiający nie określił wymaganego stosunku prawnego jaki winien łączyć Wykonawcę z grafikiem/korektorem – mogą to być zasoby własne Wykonawcy lub wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, stosunek podwykonawstwa, zasoby innego podmiotu.
 

Pytanie 3: Proszę o wyjaśnienie dlaczego w pliku pdf okładki ( Załącznik nr 9 do próby druku ) - główny element graficzny ( zdjęcie w kole ) rozbarwia się jako plik RGB , a nie CMYK wymagany do poprawnego druku? Proszę o wymianę plików do próby druku okładki na prawidłowe jakościowo , t.j. rozbarwiające się w CMYK-u.

Odpowiedź na pytanie 3: Przekazany plik (załącznik nr 9) jest jedynym posiadanym przez Zamawiającego. To po stronie Wykonawcy leży zadanie dostosowania tego pliku do druku w taki sposób, aby okładki wydrukowane były w należytej jakości.