Odpowiedzi na pytania do treści SIWZ – filmy, strona internetowa
Odpowiedzi na pytania do treści SIWZ „Utworzenie portalu szkoleniowo-edukacyjnego dla JST utrzymanego w formule telewizyjnej bazy dobrych praktyk wraz z opisem założeń i przygotowaniem 12 filmów promujących dobre praktyki w JST” Or.A.0722/4/13
1) Czy przez maksymalną wartość zamówienia 60 975, 61 zł rozumiemy kwotę brutto, czyli około 50 000 zł plus VAT? Proponowane Państwu oferty nie mogą bezwzględnie przekroczyć tej kwoty?
Odp.: Zgodnie z art. 32 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych podstawą ustalenia wartości zamówienia jest całkowite szacunkowe wynagrodzenie wykonawcy, bez podatku od towarów i usług. Zatem kwota wskazana w rubryce szacowana wartość zamówienia to kwota netto. Do tej wartości należy doliczyć podatek VAT według stawki 23%, co dają kwotę 75 tys. złotych. Na tym etapie postępowania zamawiający może ujawnić jedynie szacunkowe wynagrodzenie wykonawcy. Natomiast kwota, jaką zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia może zostać ujawniona bezpośrednio przed otwarciem ofert.
2) dot. 4.1.4.10. czy poprzez stwierdzenie “Portal winien być́ wykonany w sposób umożliwiający korzystanie z niego na urządzeniach mobilnych”
Czy rozumiemy przez to stworzenie wersji mobilnej strony czy gwarancję załadowania się klasycznej strony na urządzeniach mobilnych?
Odp.: Zgodnie z cytowanym zapisem portal powinien funkcjonować poprawnie na urządzeniach mobilny, czyli między innymi na tabletach i smartfonach. Rozumiemy przez to gwarantowane poprawne załadowanie się klasycznej strony na wspomnianych urządzeniach.
3) dot. 4.2.1.13. Wszystkie filmy muszą zawierać́ animacje 2D, animacje 3D oraz animowane infografiki związane z realizowanym filmem.
Czy wiadomo, czego mają dotyczyć animacje 3D? I jaki ma być ich minimalny czas na 1 film?
Odp.: Zakładamy, że animacje 3D nie powinny być krótsza niż 10% czasu trwania danego filmu. Natomiast dokładne wymogi co do przedmiotu animacji 3D będą wynikały z propozycji jednostek samorządu terytorialnego co do zakresu tematycznego danego filmu i będą przekazane po wyłonieniu Wykonawcy.
4) dot. 4.2.1.8. Rejestracja filmów winna być́ dokonana z użyciem minimum 2 kamer dysponujących rozdzielczością̨ filmowania FullHD przetwornikami nie gorszymi niż̇ 3CCD lub CMOS oraz 4.2.1.4. Zostanie użyty specjalistyczny sprzęt do wykonywania płynnych ujęć́ w ruchu – slider lub wózek kamerowy oraz fly-cam lub steadicam, a do zdjęć́ statycznych statywy.
Czy wymagana jest obecność (2 kamer/wózek/slider) podczas każdego dnia zdjęciowego?
Odp.: Tak. Podczas każdego dnia zdjęciowego wymagana jest obecność sprzętu, który zapewnia stworzenie stabilnych, a zarazem różnorodnych ujęć. Sprzętu, który wymieniony jest w SIWZ, z którego pochodzi powyżej cytowany zapis.
5) Czy znane są wstępne lokalizacje, w których odbędą się nagrania czy należy to do wyboru Wykonawcy?
Odp.: Realizacja filmów będzie odbywała się w jednostkach organizacyjnych każdej z niżej wymienionych jednostek samorządu terytorialnego (jednostki biorące udział w projekcie).
1. Powiat Gliwicki
2. Powiat Jarociński
3. Powiat Krapkowicki
4. Powiat Oleśnicki
5. Powiat Opolski
6. Powiat Sulęciński
7 Powiat Średzki (Środa Śląska)
8. Powiat Wolsztyński
9. Powiat Zgorzelecki
10. Powiat Zielonogórski
11. Gmina Brudzew
12. Miasto Świętochłowice
W incydentalnym przypadku, gdyby któraś z jednostek zrezygnowała z tej możliwości z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, możliwym jest realizacja dwóch filmów w jednej z innych ww. jednostki samorządu terytorialnego. Założeniem jednak jest realizacja 1 filmu z każdej z ww. jednostek samorządu terytorialnego.