Odpowiedzi na pytania do treści SIWZ cz. 4 – filmy, strona internetowa
Odpowiedzi na pytania do treści SIWZ cz. 4 „Utworzenie portalu szkoleniowo-edukacyjnego dla JST utrzymanego w formule telewizyjnej bazy dobrych praktyk wraz z opisem założeń i przygotowaniem 12 filmów promujących dobre praktyki w JST” Or.A.0722/4/13
Pytanie 1
4.2.1.18. Wykonawca zapewni transport ekipy zdjęciowej wraz z niezbędnym sprzętem do wskazanych przez Zamawiającego lokalizacji oraz, jeśli będzie to konieczne, nocleg i wyżywienie.
Czy są już określone lokalizacje w których mają być realizowane filmy? Taka informacja również pomogłaby odpowiednio skalkulować koszty realizacji.
Odp.: Realizacja filmów będzie odbywała się w jednostkach organizacyjnych każdej z niżej wymienionych jednostek samorządu terytorialnego (jednostki biorące udział w projekcie).
1. Powiat Gliwicki
2. Powiat Jarociński
3. Powiat Krapkowicki
4. Powiat Oleśnicki
5. Powiat Opolski
6. Powiat Sulęciński
7 Powiat Średzki (Środa Śląska)
8. Powiat Wolsztyński
9. Powiat Zgorzelecki
10. Powiat Zielonogórski
11. Gmina Brudzew
12. Miasto Świętochłowice
W incydentalnym przypadku, gdyby któraś z jednostek zrezygnowała z tej możliwości z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, możliwym jest realizacja dwóch filmów w jednej z innych ww. jednostki samorządu terytorialnego. Założeniem jednak jest realizacja 1 filmu z każdej z ww. jednostek samorządu terytorialnego.
Informacja na temat lokalizacji została zawarta w załączniku 1 do SIWZ cyt. „4.2. Wykonanie 12 filmów promujących dobre praktyki zarządcze w JST Filmy powinny w ciekawy sposób, w formie logicznej całości promować dobre praktyki zarządcze, funkcjonujące w JST biorących udział w projekcie, realizowanym w samorządach, wg listy dostępnej pod adresem http://www.innowacyjna.zpp.pl/uczestnicy.html.”.
Ponadto pytanie takie zostało zadane wcześniej przez innego wykonawcę. Stąd przed złożeniem oferty zalecałabym zapoznanie się z odpowiedziami na pytania do treści SIWZ zamieszczonymi na stronie http://www.zpp.pl/zamowienia-publiczne.
Pytanie 2
4.2.1.14. Wykonawca wykorzysta w filmach zdjęcia lotnicze, wykonane w uzgodnionych z Zamawiającym JST, wynikające z filmowanego rozwiązania zarządczego.
Czy Wykonawca otrzyma zdjęcia lotnicze wykonane już wcześniej przez JST, czy też musi wykonać je samemu (a więc uwzględnić je również w budżecie na wykonanie filmu). Jeśli musi wykonać je samodzielnie, czy są określone lokalizacje w których ma to być zrobione?
Odp.: Wykonawca musi zrealizować samodzielnie te zdjęcia, co znaczy, że koszt ich realizacji powinien uwzględnić w cenie. Zrealizowane ma to być w miejscowościach, w których odbywać się będzie realizacja filmów (informacja na temat miejsc znajduje się we wcześniej udzielonej odpowiedzi). Jeżeli chodzi o kwestie techniczne wspomnianych zdjęć, muszą być one zgodne z wyznacznikami odnośnie materiału wideo zawartymi w specyfikacji. Przykładowo wymagania sprzętowe, spełniające oczekiwania Zamawiającego to hexacopter/dron z możliwością udźwigu rejestratora wideo, wyposażone w stabilizator obrazu (Gimbal).