Strona, archiwalna

Strona, którą przeglądasz jest stroną archiwalną, działającą do czerwca 2017r.

Aktualna strona znajduje się pod adresem: http://zpp.pl/

Zamknij

Portal Jednostek Samorządu Terytorialnego

Związek Powiatów Polskich

Odpowiedzi na pytania do treści SIWZ „Informatyczna platforma konsultacji społecznych” Or.A.0722/4/14

17.07.2014

Odpowiedzi na pytania do treści SIWZ „Informatyczna platforma konsultacji społecznych” Or.A.0722/4/14

1)      Ile czasu ma Wykonawca na wykonanie ,, Informatycznej platformy konsultacji społecznych,,?

Odp: W punkcie 10 Specyfikacji Technicznej Informatycznej Platformy Konsultacji Społecznych stanowiącej załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego znajduje się szczegółowy harmonogram realizacji poszczególnych etapów zamówienia.

2)      Czy wystarczającym dokumentem potwierdzającym posiadanie przez Wykonawcę zdolności finansowej jest polisa ubezpieczeniowa?

Odp: Jak wynika z zapytania Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi wykazać się posiadaniem środków finansowych lub zdolności kredytowej nie mniejszej niż 35 000 zł brutto. Potencjalny Wykonawca spełni to wymaganie jeżeli do oferty dołączy dokument (wystawiony/wygenerowany nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) potwierdzający posiadanie przez Wykonawcę zdolności finansowej. Zamawiający wskazał jako przykładowe dokumenty spełniające to wymaganie: wyciąg z rachunku bankowego, zaświadczenie wystawione przez bank. Jeżeli natomiast polisa ubezpieczeniowa potwierdza zdolność finansową (nie chodzi o gwarancję lecz o rzeczywiste posiadanie środków finansowych) wówczas polisa może być takim dokumentem.