Strona, archiwalna

Strona, którą przeglądasz jest stroną archiwalną, działającą do czerwca 2017r.

Aktualna strona znajduje się pod adresem: http://zpp.pl/

Zamknij

Portal Jednostek Samorządu Terytorialnego

Związek Powiatów Polskich

Aby pacjent był zadowolony - nowe szkolenia RPP i ZPP

Wymiana doświadczeń i wiedzy, służąca poprawie skuteczności działania systemu opieki zdrowotnej oraz zwiększeniu poziomu zadowolenia osób korzystających z opieki medycznej – to główne cele cyklu spotkań dla dyrektorów szpitali i pełnomocników ds. praw pacjenta.

Rzecznik Praw Pacjenta we współpracy ze Związkiem Powiatów Polskich serdecznie zaprasza na szkolenia poświęcone praktycznym aspektom pracy Rzecznika Praw Pacjenta w kontekście zgłoszeń pacjentów, a także wnioskom płynącym z tych zgłoszeń i postępowań prowadzonych przez Rzecznika Praw Pacjenta w placówkach medycznych.

Szkolenia będą doskonałą okazją do wymiany poglądów na temat roli pełnomocnika ds. praw pacjenta w szpitalu oraz dyskusji na temat zidentyfikowanych problemów oraz współpracy dyrekcji placówek medycznych i pełnomocników z Rzecznikiem Praw Pacjenta.

Do udziału zaproszeni są dyrektorzy szpitali oraz pełnomocnicy ds. praw pacjenta. Jeśli w szpitalu nie ustanowiono pełnomocnika, organizatorzy proponują udział innego, wyznaczonego przez kierownictwo pracownika placówki.

Szkolenia prowadzą eksperci zatrudnieni w Biurze Rzecznika Praw Pacjenta.

Spotkania będą organizowane przez cały rok, w każdym województwie. Planowane są dwa warsztaty miesięcznie.

Gospodarzem pierwszego ze szkoleń, dedykowanego ww. osobom z terenu województwa świętokrzyskiego, będzie Powiat Opatowski.

Zapraszamy na nie już 24 stycznia 2017 r. do Starostwa Powiatowego w Opatowie.
Potwierdzenia udziału (imię i nazwisko uczestnika, kontakt telefoniczny oraz e-mailowy) należy dokonać poprzez wysłanie informacji na adres: e-mail: edukacja[at]bpp.gov[dot]pl do dnia 13 stycznia 2017 r. lub kontaktując się z Panią Karoliną Laskowską – Inspektorem Wydziału Dialogu Społecznego i Komunikacji Biura Rzecznika Praw Pacjenta pod numerem telefonu (22) 532 82 17. 

Aby szkolenie w jak największym stopniu spełniło oczekiwania uczestników, można także zgłaszać propozycje zagadnień i pytań do prowadzących, wysyłając je na adres e-mail: edukacja[at]bpp.gov[dot]pl najpóźniej 3 dni przed terminem spotkania.

O kolejnych szkoleniach będziemy na bieżąco informować na stronie www.zpp.pl oraz w Dzienniku Warto Wiedzieć.

Zachęcamy do udziału.

 

Załącznik: